Over 10 years we help companies reach their financial and branding goals. Engitech is a values-driven technology agency dedicated.

Gallery

Contacts

411 University St, Seattle, USA

engitech@oceanthemes.net

+1 -800-456-478-23

Hizmetler

Ağız Diş ve Çene Cerrahisi

Yirmi Yaş Diş Çekimi

Halk arasında yirmi yaş dişleri olarak da bilinen üçüncü büyük azı dişler, alt ve üst çenenin en arka kısmında yer alır. Genellikle yer darlığı ve çene yapısına uyum sağlayamamaları nedeniyle çoğu bireyde ağrı, şişlik ve apse oluşumu gibi rahatsızlıklara yol açan bu dişlerin çekimi veya diş ameliyatları ile alınması gerekmektedir.

Tam ve Yarı Gömülü Diş Çekimleri

Yirmi yaş, kanin ve nadiren de küçük azı dişler diş etleri ile bütünleşmiş olarak ortaya çıkabilir veya tamamen kemik içerisinde gömülü kalabilmektedir. Diş eti sağlığının tam olarak sağlanamamasından dolayı apse, şişlik ve ağrı gibi rahatsızlara yol açabilirler. Kemik içerisindeki pozisyonunun kötü olması, komşu dişleri sıkıştırması ve çürütmesi, dişeti rahatsızlıkları gibi durumlarda ameliyat ile dişin alınması gerekmektedir.

Çene Eklemi Rahatsızlıkları

Çene eklemi rahatsızlığı bulunan hastaların genelinde kulak ağrısı, ağız açmada zorluk, baş ağrısı, yemek yerken eklem bölgesinde ağrı ya da ses şikayetleri (klik ve krepitasyon) olabilmektedir. Çene eklemi kulağın yakınında bulunduğu için sıklıkla kulakta yaşanan sağlık problemleriyle karıştırılmaktadır. Bu nedenle hastalarımız Çene Cerrahisi Uzmanlarına başvurması önerilmektedir.

Artrosentez (Eklem İçi Yıkama)

Çene eklemi rahatsızlıklarının tedavisinde önemli yeri olan Artrosentez uygulaması, bölgesel uyuşturma ardından çene eklemine steril iğneler ile girilerek uygun solüsyonlarla çene eklemini yıkama işlemidir. Bu yıkama işlemi sonrasında çene ekleminin rahatlamasını sağlayan ilaçlar enjekte edilmektedir. Doğru teknikte ve sıklıkta yapılan artrosentez işlemleri sonrasında hasta şikayetlerinde önemli ölçüde azalma olduğu görülmektedir.

Bruksizm (Diş Sıkması)

Dişlerin uygun olmayan kapanışlarından ya da strese bağlı geceleri diş sıkma/ gıcırdatma sonucu meydana gelen ağrılar genellikle şakaklarda, kulak önlerinde ya da çene köşelerinde hissedilmektedir. Bu ağrıların çözümünde ağrı kesiciler, kas gevşeticiler kısa süreli rahatlama sağlasa da uzun dönemde aynı problemlerle yeniden karşılaşılmaktadır. Bu problemler için sunulan Sert veya Yumuşak Şeffaf Plaklar çözüm değildir. Bu rahatsızlığın tedavisinde Akrilik Sert Gece Plağı kullanılmaktadır.

Orijinal Gece Plağı ( Akrilikten Sert Plak/ Oklüzal Splint )

Akrilik Sert Gece Plağı kişiye özgü yapılır ve klinikte seanslar içerisinde dişlere ve oklüzal kapanışa uygun ayarlama yapılması gerekmektedir. Diş sıkma ve gıcırdatmaya bağlı ağrıların çözümünde en doğru tedavilerden biridir.

Kist ve Tümör Cerrahisi

Çene Kistleri

Bulundukları bölgede genişleyerek büyüyen içi sıvı, dışı yumuşak patolojik boşluklardır. Kistlerin büyüme hızları yavaş seyretmektedir ve ilk aşamada belirgin semptomlar göstermemektedir. Zamanında müdahale edilmeyen kistlerde; yüz bölgesinde şişlik, iltihaplanma, çene kemiğinde deformasyon, iyi ya da kötü huylu tümör oluşumu gibi ciddi sorunlara neden olabilmektedir.

Çene Tümörleri

Diş gelişimi sırasındaki aksaklık sebebiyle ortaya çıkan iyi ya da kötü huylu oluşumlardır. İyi ya da kötü huylu olduğu patolojik yöntemlerle anlaşılır. Cerrahi olarak çıkartılması gerekmektedir.

Bişektomi (Hollywood Yanağı Cerrahisi)

Yanak yağı aldırma veya halk arasında bilinen ismi ile yanak inceltme ameliyatı, bukkal yağ dokusunun estetik cerrahi ile uzaklaştırılması sonucunda yanak ve çevresine kalıcı olarak şekil verme işlemidir. Bişektomi ile daha belirgin elmacık kemikleri ve daha ince bir yüz hattına sahip olunabilir. Yüzün daha uzun ve ince görünmesini sağlarken yüzde meydana gelen yuvarlak görünümün ortadan kalkmasına yardımcı olur. Nihai sonucun oluşması 3-6 ay arası sürmektedir.